Totalt antall sidevisninger

søndag 4. mars 2012

Nok en helg er over

Da er, som jeg skrev som overskrift, nok en helg over, og det er klart for å begynne å gleeeede seg til mandagen og hverdagen igjen. Helgen her i huset har vært preget av en del farting og den har vært super på alle mulige måter :)

Jeg har alltid likt gruppa Cheezy Keys godt, men har jo aldri fått vært på noe som helst show med de, før de faktisk sluttet med å sette opp show for oss voksne. Til min store glede, viste de seg på tv-skjermen for en tid tilbake, på barne tv faktisk, i helt nye drakter, nemlig som "Skrimmel Skrammel". Og det som var enda bedre, var at mini også synes det var superfestlig. Det likte mor godt ;) Men nå har de jammen sluttet å være på barne tv også...veldig trasig. For både meg og mini! Og når Ibsenhusets program dumpet ned i postkassa en dag før jul, var gleden stor da jeg så at nettopp "Skrimmel skrammel" skulle ha show, og jeg fikk med meg min venninne Maria og hennes skjønne Aurora. Dagene, ukene og månedene ble lange for Mia, men i går var endelig dagen her! :) Så i går fartet vi opp til Skien og dro på show. Det var moro for unga! Ja, jeg tror faktisk Mia og Aurora også synes det var gøy;) Mini er nok et takknemmelig (dog kanskje noe masete) publikum å ha, og hun gauler og svarer på alt de spør om, og hun nikoste seg gjennom hele forestillingen. Deilig å se! Og det som er aller mest stas med show, er jo effektene man kan kjøpe...så i går, ble det signert CD også fikk vi lov til å ta et bilde:)
Dårlig kvalitet da, men det ble nå ihvertfall foreviget :)

Etter Skrimmel Skrammel var mine planer å ta en tur ut. Ja, du leste riktig! Og med ut mener jeg ordentlig ut, ikke bare sånn ut av huset...neida, det innebar opptil flere enheter. Jeg tok turen ned til en venninne (skjønne Linne, som jeg jo skjønner jeg burde vært venner med mye før, men som jeg ikke har blitt venn med nå før i det siste), så satt vi der, og skravla gikk i ett fra jeg satt meg ned. Og da mener jeg ikke bare min skravel! Neida, jeg har nok kanskje funnet min likemann, og begge prater på både utpust og innpust, og da kan du vel tenke deg, at når svigerinna til Linne tok en tur innom, satt hun igrunn i midten og nikket og svarte "ja og ha" når det passet seg ;) Det var überkoselig, og jeg fikk slått an en god gammal vits også, som det hender jeg tar i "festlig lag", og det er så stas når vi kan le og fjase på den samme vitsen hele kvelden. Me like! (Og nei, jeg kan ikke ta den her, av den enkle grunn at den må GJØRES mer enn fortelles...du får heller be meg med på festlig lag;)) Etter nøye vurdering dro vi tilogmed ut på byen en tur (lille Langesund selvfølgelig, da jeg er livredd for store plasser som eksempelvis PORSGRUNN) :) Hehe. Ettersom det var skjærgårdscup, var det også masse folk ute, og jeg fikk skrævla og showa fra meg før vi freste hjemover igjen. Kom hjem, satt meg i sofan og ble litt bekymret...skulle jeg virkelig legge meg på oppatstigende? For du skjønner vel det at, når det snaaaart stenger, må jeg jo FORTE meg å ta de siste to enhetene...så tett atte, men jeg gjør det hver gang ;) Og ikke nok med det...jeg var jo BÅNNHOL...holdt på å sulte i hjel faktisk;) Tok en liten runde me meg selv, slang i meg en allergipille, dynga nedpå et glass melk og slang meg i seng og fikk sove leeeeenge i dag. Og når jeg stod opp lagde Dag deilig egg og bacon til meg...fine Dååååg;) Og som "side dish" hadde jeg en paracet og en aldri så liten ibux, og masse pepsi max, før dagen var akkurat like god som resten av helgen :D Takk for en super kveld Linne <3 Me loves yous!

Helt avslutningsvis må jeg jo vise frem det siste vi har kjøpt til huset...jeg har savnet klokke i stua, så da jeg så DENNE klokka, bare MÅTTE jeg ha den. Og Dag var helt enig! Så i dag har vi brukt litt tid på den, og nå er den ferdig...for nå hvertfall:) Eneste som er pes med den...det er at den TIKKER! Det er rart med det...flaks jeg ikke skal lese til eksamen, da måtte jeg tatt ut batteriene ;)
                     Hva synes du? Vakke den litt stilig da? Nyyyydelige motiver synes jeg ;)

Håper helgen din har vært like fin som min. Stooor klem fra meg til deg :)

1 kommentar:

  1. Nyydelig klokke :) Fader,ikke fått med oss at Skrimmel Skrammel var her vi,snufs :(

    SvarSlett