Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. januar 2012

Hey big spender :)

Jeg er virkelig inne i en "god" periode nå asså...når det gjelder shopping. Hehe. Jeg haaaater å shoppe! Jeg kan godt "henge" på et kjøpesenter, kikke litt, og spise litt, men det blir sjelden shopping. Hvertfall til meg. Jeg finner alltid noe til mine skjønne små, og min skjønne store;) Deilig me sånne mannfolk som blir så glade når de får noe nytt, og alt jeg kommer med er "den var fin", også blir den brukt. Jeg likærre!:) Det er verre med Mia, som har klare og sterke meninger om hva hun skal ha på seg, og hvis jeg innbiller meg at bukser er et alternativ, så tar jeg stort sett feil. De dagene hun har på seg bukse, er det for å glede meg har jeg inntrykk av. Da kan hun finne på å si:"Jeg kan ta den buksa da, siden den synes du er så fin!" :) Eller så har hun EN olatights med hjerter på knærne, jeg var så "dum" en dag å si at hun så ut som en ordentlig stor jente når hun hadde på seg den og en rosa hettejakke, så nå hender det at hun vil ha på den tightsen, men IKKE uten AKKURAT den jakka, for ellers så ser hun ikke stor ut!!! :) Det ekke bare bare å være mamma ;)

Jeg har en venninne som er blitt selger for klesmerket "Me&I". Det er i hovedsak barneklær, men de har også en del tøy som passer til mamma. (Ikke mammaklær lissom, men klær til mammane) Så i går hadde hun sitt første homeparty hos nettopp meg, og hun var så flink atte. Jeg tror hun fikk solgt en del, og tilogmed jeg handlet! ;) Jeg ble faktisk så ivrig at jeg måtte ringe henne i dag og spørre om hun ikke kunne plusse på et par ting på bestillingen. Hehe. Også tenkte jeg at jeg skulle på et nytt party om noen uker, hos en annen venninne, og der skal jeg bestille en kjole til meg selv...jeg ser nemlig for meg at da har jeg vært så flink at jeg kanskje blir fin med den kjolen;) Den som lever får se...jeg har trua! :) Så når varene kommer, da blir lille og mini helt like...også får jeg en singlet i samme serie. Hvor søtt ekke det da?? :) Ta en tur innom hjemmesiden og kikk, og les litt, også tar du kontakt med Maria, så vil hun heeeelt sikkert komme hjem til deg å holde et party:) Søt vertinnegave får du også...og det er moro:) http://meandi.se/no/

Og i dag har jeg shoppa litt på nett...treningstøy faktisk (hvem skulle trodd det?), også et "Humanity bracelet" (words to live by) som jeg har siklet på leeeeenge. Nå gleeeder jeg meg bare til det dumper ned i postkassa mi.
Nå er det faktisk under en uke til jeg begynner i ny jobb, og lille skal være hjemme med pappan sin. Jeg kjenner at jeg ikke er LITT klar engang! Det ekke det at jeg ikke vil tilbake i jobb, men jeg synes lille er så pitteliiiiten...hun er jo ikke 9mnd engang, og får fortsatt mat når hun skal legge seg, både på dagen og på kvelden, og en gang (minst) om natten. Hehe. Det er kanskje mest synd på Dag når jeg skal ut i jobb, ettersom jeg IKKE har tenkt til å være oppe om natten med bebis, og jeg IKKE skal legge henne på dagen uten mat. Hehe. Men det går nok helt sikkert fint...det er bare mammahjertet som blør bittebittelitt, selvom jeg vet at hun kommer til å få det helt supert hjemme med den fine pappan sin <3 Dessuten er det jo med litt skrekkblandet fryd at jeg går tilbake i jobb...på en helt ny skole, med helt nye kolleger, og helt nye elever, og helt andre rutiner og måter å gjøre ting på....men en får jo bare håpe at en kommer fort inn i tingene, og at det går bra. Det vil jo helst gå bra!:D

Da Dag skulle ut å kjøpe bursdagsgave til meg, var det en liten strek i regningen når jeg sa at jeg også skulle ut, så da kunne vi kjøre sammen...hehe. Og det av den enkle grunn at det var noe han ikke fikk kjøpt hvis jeg skulle være med. Han fikk en bukett med langstilkede røde roser av meg her en dag, og de stod og var fine veldig lenge igrunn, så han kikket på de, også kikket han på meg, så sa han:"Jeg kan jo fortelle deg hva jeg tenkte å kjøpe til deg. Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe en fin bukett med røde roser, men nå har jo jeg fått, så da kan jeg heller overraske deg en annen dag med det." Hehe. Så da er det bare å slenge seg ned å vente på å bli overrasket;) I går var de (rosene til Dag) på en måte godt over stadiet "døde", og de var begynt å lukte nesten litt sånn som poteter (hahaha), så da tenkte jeg at jeg skulle kaste de...tok de med ut på kjøkkenet og ut av vasen, så kom Mia og sa:"Hvorfor kaster du de?" Jeg:"Jo, for nå var de døde!" Hvorpå Mia svarer kontant:"Ja, men da har du ikke gitt de nok vann da skjønner du!" Hehehe, søteste Mia. Så nå er det fritt frem for Dag å overraske meg!

Nå er det (som de fleste andre kvelder) litt TV som gjelder før jeg tar kvelden her. Ha en fin kveld, vi blogges;)

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar