Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. februar 2012

Endelig!

Hei på alle! Dette blir bare et kort innlegg, for nå er det så leeeenge siden jeg har laget noe selv, at jeg faktisk nesten er flau over navnet på bloggen. Men bare nesten, da...for jeg blir ikke så fort flau serru;) Bare av sånne teite ting...hehe. Endelig er jeg i gang med heklenåla igjen. Har jo holdt på med noe en stund, men har på en måte nesten gitt opp det, for jeg er nok kommet frem til at dersom ting tar for lang tid er det ikke noe gøy:) hehe. Så nå...etter en firkantet lapp på 34x40 cm med bare fastmasker på nål 3, la jeg det bort og begynte på noe mye morsommere...en hals til min gode venn Maria, som har hatt bursdag :) Hun ønsket seg samme hals som jeg har, den oversize halsen, så da synes jeg jo hun burde få det:) Også så fort gjort å lage...tok meg et par kvelder samtidig som jeg så på tv. Det kan jeg like! Også ble jo hovedpersonen så veldig fin vettu...enda finere enn vanlig:)
                                                        Ekke hu søt a? :) Fine Maria <3

Så når jeg var ferdig med den halsen, så kjøpte jeg inn et par nye nøster, og tenkte jeg skulle lage et pannebånd til meg selv. Og etter bare noen timer, så var det også ferdig. Jeg EEEEELSKER simpelthen å hekle på pinne 7...hehe:) Prøvde lissom å få tatt et bilde av meg selv med det på da, for jeg var så utroooolig fin me det ;), men det klarte jeg ikke...det er helt tydelig at min skjønnhet ikke kan fanges på film, så da måtte jeg bare ta det av, legge det på bordet og knipse løs:)

Vel vel...dagen er snart over, og i dag, som det er onsdag, har hele familien vært i sving og fått trimma seg litt. Onsdagen er jammen hektisk, men når kvelden kommer er det så deilig å ha farta rundt hele dagen. Så rett etter middag er mini på turning fra 17.30-18.30, jeg var på Aqua (anbefales virkelig asså, hvis du synes det er digg med krampe foran og bak på leggen) fra 19.00-20.00 og Dag er i dette øyeblikk nede og pumper jern;) Haha. Det eneste som er trasig, er at jeg virkelig føler jeg går glipp av saker og ting nede i gangen på utsiden av turningen asså...der jeg jeg lissom i mitt ess, og nå må jo Dag ta over den rollen...o hvertfall så lenge lille legges av meg. Men...jeg får komme sterkere tilbake, så kanskje jeg heller får vurdere å be noen av jentene hjem hit..kan skravle og fjase hjemme også...MÅ ikke sitte i en svett gang på utsiden av gymsalen igrunn:)

Jada, verdens korteste innlegg da eller...nei, det ble ikke det...noe sier meg at jeg har vanskelig for å fatte meg i korthet som det heter så fint. Uflaks! ;) Blir mye GPP (generelt pissprek), kan minne litt om oppgaver jeg leverte på høyskolen. Hehe. Ha en fortreffelig kveld, jeg gleder meg til Dag kommer hjem litt nærmere 22, for da skal jeg få lov til å dra og handle. Hipp hurra! Det synes jeg nesten ikke er pes så sent...

Dessuten punkterte jeg i går...fæææækk, og bilen står FORTSATT der jeg satte den fra meg. Jeg ønsker meg en slave...en slave jeg kan snurre rundt lillefingeren som jeg vil og herse med som jeg vil...synd det ble slutt på slavehandelen i Danmark-Norge i 1802 :/ vel vel...jeg klarer meg vel:)


Kleeeeeeem

3 kommentarer:

  1. Du er så flink du :) Mitt neste prosjekt er er sånt pannebånd, så da må du lære meg :)

    SvarSlett
  2. Det skal jeg lære deg, trukke du trenger å lære det engang, så lett var det :) men vi kan jo late som du trenger å lære det, bare for å møtes? ;)

    SvarSlett
  3. har du oppskrift på den halsen? flotte ting du lager også skriver du morsomt

    SvarSlett