Totalt antall sidevisninger

mandag 20. februar 2012

Søta bror

I dag har vi svidd av noen grunker, lakner, vikinger, tusinger eller hva du vil velge å kalle det, i Sverige, gitt...merkelig hvordan pengene flyr når man egentlig ikke tenker at det er noe man MÅ ha. :) Men nå, etter deling, veiing, pakking i pose, litt mer deling, pakking i pose, veiing, skjæring, veiing, pakke i pose, veiing, kutting (osv osv) og rydding i fryseboksen, så tror jeg ikke vi trenger å dra i butikken på mange uker. Annet enn for å kjøpe tilbehøret da...innimellom må vi jo fylle opp med poteter, ris og pasta, og kanskje noen grønne saker. Innimellom er det lurt å leve som om man har lite penger, selvom man egentlig ikke har det, for da får man så masse penger når man får ny lønning.:) Og det er jo deilig!

Selvom vi svei av en del, så synes jeg igrunn vi var både flinke og fornuftige i dag asså...det gikk stort sett i mat, og myyyye mindre godis enn vi pleier. Jeg fikk selvfølgelig med meg en jumbopakke med kindersjokolader (*elsk*) og noen haribo-poser (og litt annet), men ikke de syke mengdene vi pleier å surre oss bort i. Hehe. Og Dag fikk seg nye sko, jeg fikk to nye singleter (selvfølgelig helt like som de jeg allerede har, for de vet jeg jo passer) og Mia fikk seg nye sandaler(!) og en tøff kjole. Dessuten fikk hun en kjempefin hel pysj med Hello Kitty av mimmin og offan sin:) Erle fikk ingenting så vidt jeg kan huske, men hun skjønner jo ikke noe av det allikevel. Hun lider nok ingen nød heller...det jevner seg nok ut tenker jeg:)

Vel..hadde egentlig ikke tenkt til å skrive noe innlegg i det hele tatt, for jeg var egentlig sliten og trøtt og sulten, men så ble det et ord eller tre allikevel. Men ikke så mange, for nuh gir jeg meg, så skal jeg nok komme tilbake med noen flere ord en annen dag. Når du minst aner det:)

Ajøss!!! :D
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar