Totalt antall sidevisninger

torsdag 8. mars 2012

Nothing to say?

Det er torsdag og snart helg, og jeg har ingenting å skrive om. Derfor tenkt jeg at i dag var det på tide å slenge inn et nytt innlegg her, så får vi se hvor mye GPP (generelt pisspreik) jeg kan få liret av meg ;) Det blir litt som å skrive eksamensoppgave...:)

Nå er det jo sjelden at jeg FAKTISK har ingenting å si, så du skal ikke se bort i fra at det blir noen linjer her asså...jeg kan jo begynne med å oppsummere ukas høydepunkt; nemlig turninga med mini på onsdags kvelden. "Foreldre og barn-turn"...jeg er så glad de har sluttet å mase oss foreldre inn, for da kan jeg sitte ute og pleie snakketøyet litt. Viktig det, sånn at jeg ikke blir tørr i halsen:) Så da freste jeg ned der i går, og skravla gikk...både til den ene og den andre kanten. Det er noen praten går enklere med enn andre (ikke det at jeg sliter sånn til vanlig), men når den ene gangen i uka er da vi sees, ja da må det prekes både på ut-/ og innpust. Dessuten er det veldig god trening i å sitte der nede...da magemusklene får kjørt seg både 4 og 8 ganger. Fatter ikke at jeg ikke er tynnere, så mye som jeg ler...merkelig. Dessuten fortalte Dag i går at den som har mindre sjans for å få blodpropp, skal se jeg holder meg frisk lenge. For det mener jeg, hvis jeg blir rammet av blodpropp, skal jeg finne noen å "ta", sidne det nå har stått på hegnar.no (Dag sin yndlingsside på nett, ja sånn i tillegg til finn.no) :)

I dag er det 8.mars: hei hurra hurra hurra Kvinnedag er jammen bra! Jeg skal brenne BH´r jeg, la ting henge fritt på snei:D Neida, jeg skal jo ikke det, men jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg er født 50 år for sent...skulle gjerne vært hjemme med barna jeg, mens Dag jobbet 8-16 og middagen skulle stttå på bordet 16.20. Jeg kunne selvfølgelig valgt det nå også, men problemet er jo at det ikke er noen andre mammaer som er hjemme med barna sine...og da stopper det seg selv. Ettersom klokka såvidt rekker å passere 08.00 i helgene, da mini spør:"Hva skal vi i dag? Kan vi finne noen barn å leke med??!?!" :) Neida, fra spøk til alvor. Jeg har jo sagt det før også, jeg engasjerer meg lissom ikke så veldig i sånne samfunnsting som krig og fred og politikk åsånn ;) La menn være menn og damer være damer, det ER forskjell på oss, og det kommer det alltid til å være:) MEN...jeg ble jo veldig glad når jeg kom hjem fra jobb i dag og Dag kom fornøyd bort til meg og sa:"Gratulerer med dagen da. Jeg har feiret med å legge sammen tøy!" ;) Det kan jeg like...JA til flere kvinnedager allikevel da:D

Aiaiai, nå dukket de derre tette "Komikameratene" opp på skjermen min igjen...jeg ga de en sjanse forrige torsdag, og så EN episode. Men herregud...jeg hadde klikka gæærn etter 3 min med Tommy Steine eller Rune Andersen. Makan til sytekopper og sutrefranser skal du lete lenge etter. Og i tillegg så er mr.Steine så fantastisk selvdiggende at jeg blir KE-valm! Så har jeg sagt det...så nå er det bare å vente på at Gossip Girl skal begynne...det likær jæ vøtt, for når Dag er på trening, er kanalvelgern (ja, eller fjernkontrollen som dere andre kanskje velger å kalle det) min, og bare min! :D

Ha en fantastisk aften godtfolk! Me likes yous! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar