Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. mars 2012

Våren er her!!!

Så er jeg kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av årstider da...hehe. Jeg elsker vinteren! Og når våren kommer med sine små blå blåveis og sine gule bustehuer av hestehover, ja, da sprudler det i kroppen til unge fru Hansen. Og som om ikke det er nok, så har kidsa på skolen tatt frem hoppetau og slengtau :) I det været som er her om dagen, er det nyyydelig å ha litt inspeksjon, og når de skjønne ungene atpåtil vil ha med den gamle lærern sin på slengtau, da er det veldig stas.:) Og ikke nok med at jeg får være med...jeg får tilogmed litt slingringsmonn på hvor mange sleng det blir før jeg hopper inn. Haha, jeg har ett sleng å gå på faktisk, mens kidsa selv må hoppe rett etter hverandre. Og sånn går nu dagan! :D Løøøøøv it! Det er etter å ha jobbet noen år på Rønholt og så en mnd og litt på Rugtvedt at man kan konstatere at lille Bamble er full av fine unger. Jeg ELSKER jobben min! :)

Det skjer så mye annet om dagen også...noe av det er jo med lille som er blitt 10 mnd allerede. Og her om dagen våknet hun om kvelden/nesten natten faktisk, også KRABBET den lille krabaten bortover sofaen, mot sin überstolte mamma, med verdens største glis om munnen! Og i dag, når jeg snakket med Dag på tlf når jeg var på jobb..hadde hun jammen reist seg opp etter bordet og stått der. SUKK! Det er da det er "trist" å være på jobb...men så var det jo meg som så alle tingene først med Mia da, for da var jo Dag på jobb. Jeg skal ta det opp med lille i morgen jeg...om hun ikke kan spare alle kunstene sine til helgene, for da er jeg jo hjemme! Ai ai ai, det var en god ide...håper hun hører litt mer på mamman sin enn det mini gjør ;)

I den hektiske hverdagen er det jammen ikke mye tid til mitt andre hjem, Brotorvet. Hehe. Så når tiden kniper, da blir det å handle på nett da serru. Mia ser stadig noe hun bare ønsker seg så veldig, og når hun veldig snart blir 5(!) år, ja, da synes jeg at hun skulle få en kjole hun kan ha på seg i bursdagen, og en bursdagsgavekjole fra mimmi og offa.

                           Bursdagskjolen som mini nesten døde når hun så jeg hadde bestilt ;)
Og bursdagsgavekjole fra mimmi og offa. den har hun jo selvfølgelig ikke sett enda da, men hun kommer til å bli helt over seg av begeistring :)

Også er det jo sånn at når mini får, så må jo lille også få litt synes jeg...så da ble det litt shopping til henne også da. Hun sa ikke noen ting når jeg viste henne det, men hun synes emballasjen var SUPERfestlig da! :)
                                       Deilig mykt sommertøy til lille kroppen til mamma!
Også deilig myk bukse med deilig myk jakke i deilig, tynt bomullstoff til lille. Lett å bevege seg i, nå som hun helt tydelig er utviklet seg til en liten "forskerspire" :)

Endelig er jeg i gang med litt trening igjen også...vært litt hanglete en ukes tid nå, og da har det ikke blitt mye trimming på familiens tjukkebolle. Hehe. Men nuh er jeg i gang igjen, og det var (hold on to your horses) faktisk deilig! Det må vel bety at det går riktig vei? Eller? :) Nå skal jeg belønne meg selv litt, siden jeg trente i går, Dag er på trening nå, så da skal jeg ringe Sjøloftet og bestille en rykende fersk pizza til han kommer hjem. Naaaammmmmm! Sssssnakkaaaaas!

Klem klem

3 kommentarer:

  1. SÅ fine kjoler! Tipper det er ei som er/blir glad ja :) Hvor har du shoppa?

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, hun leste katalogen og "valgte" helt selv. Det er faktisk SparKjøp...de kan mer enn bare garn ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige klær til de søte jentene dine :)

    SvarSlett