Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. november 2011

Aiiiikiiiaaa!

I dag har vi vært på Ikea...det er rart med det, men her i huset er det faktisk mannen i huset som er mest interessert i å dra på Ikea. Han spør stadig:"Vi skulle ikke tatt en tur på Ikea da? Er det ingenting vi trenger?" Mens jeg blir nesten litt uvel av å tråle rundt der inne. Meeeen nå var det noe vi trengte da, så da dro vi innover...med en relativt liten handlelapp, så jeg regnet med at dette skulle gå plettfritt...

Så feil kan man ta...vi fikk alt vi skulle ha og MERE til. :) Merkelig det der asså...det er nesten som når man drar i butikken for å handle når man er kjempesulten. Man ender alltid opp med masse ekstra, som man egentlig ikke skulle ha. MEN når det er sagt, er jeg, sånn rent bortsett fra det store hullet på kontoen, veldig godt fornøyd med turen og handelen. Vi kjøpte skittentøyskap, så nå skal det bli "årnings" på badet, og i tillegg til masse annet småstæsj, og kalendergaver, kjøpte vi to kommoder. Tenk det...lille skal flytte ut av plastboksen som bor oppå tørketrommelen! Det blir fint for henne :) Endelig skal vi få brukt alt det tøyet som ligger i bunnen av plastkassen. Da blir hun fiiiin vettu! :) Men så er hun også bikket et halvt år, så det skulle nå bare mangle. Også mini får ny kommode, da hennes er vræææææk;) Så gjenstår det å se om hun blir like fornøyd som mamman og pappan.


I tillegg gjorde vi det enkelt i år...vi kjøpte ferdig pepperkakedeig! Det skulle vi ALDRI ha gjort...pepperkakedeig er faaarlig godt, og jeg må innrømme at jeg røyk på en pepperkakedeigsmell da jeg kom hjem...men det var godt da! ;)

Det var alt fra meg i kveld.
Ha en fin kveld du også, og legg gjerne igjen en kommentar hvis du føler for det:)

Over og ut! :)

2 kommentarer:

  1. Ikea = himmelen på jord <3
    Skulle øøøønske gubben min var så ivrig på å dra dit også,jeg har mast i flere uker nå,haha!

    Malm kommodene er kjekke de! Har 4 stk av de :p
    Mmmm,pepperkakedeig hørtes nyyydelig ut.

    SvarSlett
  2. Jeg er IKKE enig, men det er jo koselig også da...tar det som en kjærstetur, jeg, så får Dag ta seg av handlingen;) At du ikke tar me deg Dag neste gang...han er god til å bære også skal jeg si deg;)

    Gleder meg til Dag har skrudd opp kommodene. Djiiiiz, jeg er så glad jeg har en mann! :D

    Ha en fin dag snuppa:)

    SvarSlett