Totalt antall sidevisninger

onsdag 23. november 2011

Sengehygge :)

Nei, det er ikke så ille som det høres ut, jeg skal ikke utbrodere noe som helst ;) Det jeg derimot skal, er å hekle en aldri så liten julegave til min gamle bestemor. Min bestemor er 84 år og enke, og etter utallige forsøk fra min side, på å finne en mann til henne i kontaktannonsene i ukebladet "Familien", må jeg nok bare innse at hun ikke er interessert i noen mann på sine eldre dager. Selvom hun har ledd godt av flere av annonsene, så for henne har det nok blitt mer underholdning en noe seriøst :) Så da har jeg konkludert med at den eneste sengehyggen hun får, er evt den jeg hekler til henne til jul. :)

Men det er neimen ikke lett...jeg kikket på oppskriften og tenkte at:"dette blir lett match!"...men nå har jeg heklet 3 omganger, og jeg kan ikke FATTE hvordan dette kan bli riktig. Hmmm...det blir spennende å se. Kanskje det blir et knakanes fint skjerf i stedet. Den som lever får se, for foreløpig ser det ikke ut til å bli en lang, rett ting som skal gå fra håndledd til håndledd, over skuldrene...men jeg er jo fortsatt ny i gamet, så kanskje det blir riktig?

Fortsettelse følger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar