Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Noe til mini også:)

Nå har jeg laget noe til lille og noe til meg (evt. noen andre voksne), da var det på tide at Mia på 4 og et halvt år, skulle få noe. Min venninne (selvfølgelig) hadde funnet en oppskrift på en supersøt vest til småttiser, så den skulle bli mitt neste prosjekt. Stakkars Kristin (min venninne), hadde nok ikke sett for seg at jeg ikke skulle skjønne en dritt av oppskriften. Det var ikke få ganger jeg ringte henne eller sendte melding for å få litt hjelp på veien. Heldigvis så er Kristin tålmodig med eleven sin, og gjorde sitt for at jeg skulle komme meg videre. Snille Kristin! Resultatet ble fint, det, men jeg bestemte meg for at vesten ble til en bolero, slik at den var mere anvendelig over kjoler, ettersom Mia BARE vil gå med kjole! Fatter ikke hvor hun har det fra...må være fra pappan sin;)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Den ble jo helt nyyydelig!! Tenker ho kommer til å bli skjønn i denne!

    SvarSlett
  3. Takk for det, det var koselig:) Ja, hun var i hvertfall veldig fornøyd med den. Måtte rett på butikken å handle noe hun kunne ha den over. Hehe.

    SvarSlett