Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Vognteppe til lille

Det er september og en venninne har overbevist meg om at tilogme JEG kan lære å hekle! Ikke  helt overbevist, drar vi på håndarbeidsbutikken for å handle inn garn til mitt første prosjekt. Et vognteppe til lille Erle som da er blitt 4 mnd. Venninnen min er superfornøyd med at hun skal få lære meg å hekle, og har virkelig trua...helt til jeg spør:"Må jeg ha en fingerbøll?" :) Hehe. Hun mistet litt motivasjonen da, men jeg tror hun er fornøyd med eleven sin "after all" :)

Jeg handlet inn noen nøster me Sandnes Mini Alpakka, og satte i gang med stor iver. Det gikk overraskende greit, selvom jo de første rutene ble litt i overkant sjarmerende:) Etter at alle lappene var ferdige, synes jeg selv jeg var blitt SÅ god, at de aller mest sjarmerende lappene, måtte hekles på nytt. Og jammen ble jeg fornøyd med resultatet. Jeg har fått MASSE skryt for teppet, og den 26.9 var teppet HELT ferdig og kunne legges på vogna. <3

2 kommentarer:

  1. Fiiine farger!! Er det ikke gøy å se hvor FIIIINE ting du får til å lage?!

    Mulig jeg som er litt treig, men jeg får ikke lagt inn kommentarer med link til bloggen min... rare greier...

    SvarSlett
  2. Jo, det er veldig gøy, også er det jo helt utrolig hvor fort man blir sær og perfeksjonistisk:) Hehe. Ja, det var jo litt rart, men jeg kan nok IKKE hjelpe deg..jeg er jo HELT grønn på det her foreløpig:)

    SvarSlett