Totalt antall sidevisninger

søndag 19. februar 2012

De små tingene...

Innimellom tenker jeg på de små, fine tingene i livet, som man ikke tenker på til vanlig, men som virkelig kan glede en...derfor sier jeg i dag:"Gooood bye nursing bra, HELLEEEEEU mrs. Push Up!" Etter 9 mnd er det faktisk  så utrolig deilig å gå ute blant folk uten å føle at boobsa begynner under armene! ;) Det blir på en måte det motsatte av å komme hjem etter et selskap, og jobbe seg ut av hold in strømpisen (som forøvrig lager valker på de rareste steder), slik at magefettet virkelig kan få fritt leide;)
Så nå, selvom det jo er litt ubehagelig et par ganger i døgnet, har jeg det noen hakk bedre med meg selv nå enn jeg har hatt noen mnd.:) Misforstå meg rett, jeg hakke akkurat gått rundt og tenkt mye på det, men det er noe med den følelsen:)

Nok en helg er over, og den har vært veldig fin. Etter å ha begynt å jobbe igjen, føler jeg som sagt at jeg ikke har noe tid igjen til å treffe familie og venner, så i helgen har vi brukt masse tid på å ta igjen litt tid med de vi er glade i. Vi rekker dessverre ikke alle hver gang, men nå er det jo vinterferie også, så da kan det hende vi får tatt et jafs...ettersom Dag har kommet på den glupe ideen å ha mini hjemme fra barnehagen hele ferien, skal vi nok få vært litt sosiale...hehe. Er så deilig når hun står opp klokken 7.30, og klokken 8.30 lurer hun på om vi ikke kan finne noen baaaarn å leke med. Hehe. Dagen blir ikke så veldig lang da igrunn;)

Vi har vært i Brannbakken i dag også, og der, rett ved benken, lå det noe jeg aldri hadde trodd at nettopp JEG skulle finne. Etter å ha sett på Prinsesse Martha på Senkveld på fredag var det ikke tvil i min sjel om at jeg har funnet englehår. Det er helt sikkert at det har vært en engel og velsignet akebakken vår...hvilket jo er veldig koselig gjort. Nå kommer sikkert skeptikerne til å tenke/si:"Det der er ikke englehår, det er nisseskjegg. Eller det der er ikke englehår, det er lammeskinn/ull" Men da vil jeg bare si...trodde ikke DU, som alle andre, at de fjærene man finner på bakken i skogen var fuglefjær? Men det ekke det...det er englefjær! Det har Martha fortalt meg, og hun har funnet fjær på de rareste steder, både på klær og i en lommebok. Og dette var altså englefjær! Og ejg har sagt det før, og jeg sier det igjen...jeg finner stadig fjær i senga, jeg...betyr det at jeg ikke er alene? Står skytsengelen min der hver kveld og passer på meg? Hmmm...jeg som trodde de kom fra GÅSEdunputa mi...så feil kan en asså ta ;)
Hva mener du??? :)

Ha en fin søndagskveld videre godtfolk, vi prekæææs!

Klem og kos :)

1 kommentar:

  1. Herlige herlige Vibeke :)
    Vi betalte 3700 for 10 bilder...rimelig dyrt men er jo ikke akkurat ofte man gjør det da :)

    SvarSlett