Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. februar 2012

Ny matbutikk...de små gledene i livet

Juhuuu! Små hverdagsgleder...i dag har det åpnet ny Kiwibutikk på Grasmyr, rett oppi veien her. Det er faktisk så nærme at jeg kan gå å handle...men det kommer jeg sikkert ikke til å gjøre;) Jeg får jo ikke handlet ordentlig om jeg skal gå...bare ved en liten impulshandel, forlater jeg jo butikken med minst 2 poser. Neeeei, det blir nok på vei hjem fra jobb o.l. Eller til våren/sommeren, når jeg kan ta sykkelen...da kan jeg jo ha maten i tilhengeren. Det går an! Jeg får bli sprek til våren da...:) Skjønner jo at de valgte å åpne butikken i dag. Ja, for det første var det jo sikkert mest fordi det var nå den stod ferdig, men det som er så stas med 1.februar (jada, jeg vet at det er 2. i dag), det er jo at i går ble det lansert 550 helt nye matvareprodukter! Også ble det lansert endel nye emballasjer...tilsammen ble det 1000 "nye" produkter eller noe. Så kan man jo spørre seg om HVORFOR man relanserer produkter med ny emballasje? Jeg vet ikke jeg, men jeg kan jo kanskje tenke meg til det...Ny fresh innpakning er jo veldig innbydende, og da blir hvertfall jeg lurt. Hehe.

Den derre "ikke-spise-godis-pausa-i-ukedagene" egentlig fungerer ganske bra, men nå har jeg kommet frem til at det må være lov til å spise sjokolade for eksempel hvis det er lansert et nytt produkt, som for eksempel Freia Melkebart...nyyydelig sjokolade. Og siden jeg tenkte at den sikkert var god, kjøpte jeg like gjerne to ruller. Og jeg kan helt klart anbefale den til alle mine sjokoholikervenner. Den slår ikke kindersjokolade, men den var veeeldig god. Aller best var den når den ikke var så kald...hvis du sitter på den bare litt, en bitteliten stund...blir den akkurat passe;) Så folkens...løp og kjøp! Eneste jeg synes var rart med den sjokoladen var navnet...jeg skjønte det på en måte ikke. "Melkebart" lissom...jeg fikk IKKE melkebart av å spise den! Trukke den smatt på utsiden etter at den var stappet inn engang...rett ned i det store hullet;) Så hvis noen skjønner greia med navnet...rop ut! :)

Og i tillegg til nye produkter må det være lov å smugsmake litt på nye varianter av sjokolade. Skjønner du hva jeg mener? For eksempel da...så har jo Smash vært lenge, og den kommer stadig i nye former og varianter...på butikken i går, (handlet når jeg var sulten...aldri noe sjakktrekk) hadde de lagt Smash i ny utforming ved kassa. Ved kassa!??! Makan! At jeg ikke lærer...jeg er sååå flink til å gå forbi sjokoladehylla, også legger de sjokoladen ved kassa. Skikkelig dårlig gjort! Anyways, den var kommet i "Smash fingers - 4 striper nyyydelig smash". Hehe. Smakte mere som Crispo synes jeg, for den maissmaken var lissom ikke så dominerende. Så har du fått min mening om den også...men kommer ikke til å kjøpe den igjen...blir heller en plate med Crispo ;)

Nok en ny dag på jobb er over, og denne dagen var også tipp topp tommel opp! Det er stas for unga (les: meg) Hehe.

Dag er på badminton og jeg er sjef over kanalvelgeren (eller fjernkontrollen som dere andre kaller det), så nå blir det sofan, under pleddet og Gossip Girl, før Criminal Minds før senge roper i det fjerne. Prøve å komme opp til kl 7 i morgen da kanskje...i stedet for å bare slå den av og bråvåkne av Mia som vil stå opp 07.47...jada, så neida, såååeeeeh...fikk satt på turbon da gitt;)

Sove godt når den tid kommer:)
Klem fra mæh!

2 kommentarer:

  1. Takk for tips om ny sjokolade til en sjokoholiker!!!

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig:)Viktig at vi tar oss av hverandre;) Så fine de nye pulsvantene var!Du er så flink asså! Var de vanskelige?

    SvarSlett