Totalt antall sidevisninger

søndag 5. februar 2012

En hektisk helg hos Hansens

Hei på deg, og god søndagskveld!
Nå kan jeg med sikkerhet si at vinteren er kommet, og jeg må si at jeg håper den er kommet for å bli. Hvertfall i noen mnd. før den deilige våren kan dukke opp med tulipaner og påskeliljer og grønne skudd på bjørkene. Jeg har som de fleste har skjønt, glad i vinteren, men det er noe som er pes med den også...jeg synes isskraping på bilen er så utrolig kjedelig. På fredag for eksempel, var det -13 grader da jeg skulle dra på jobb, og jeg startet bilen, skrapte alle vinduene, og satt meg inn...bare for å oppdage at det var like mye is på innsiden som på utsiden. Eneste forskjellen var at på innsiden var det fine stjerner av is. Men det ekke no moro å måtte skrape inni, når varmeapparatet står på fullt, og hele bilen blir full av snø. Hehe.

Det er igrunn sjelden helgene mine er så fullbooket som denne har vært, men denne helgen har det skjedd litt av hvert. Jeg har jo nesten ikke hatt tid til å spille wordfeud engang!;) Men heldigvis for meg, så er jo jeg litt over gjennomsnittet opptatt av å spinne rundt og være sosial, så egentlig passer det meg helt fint. Dessuten har jeg tatt frem hekletøyet igjen...lenge siden jeg har hatt noe på kroken nå, for det siste jeg begynte på tok litt motet fra meg, det blir jo aldri ferdig. Hehe. Men nuh er jeg igang igjen!:)

Fredagen var forsåvidt stille og rolig, først en tur på jobb, så en tur på rockybox (nå nevnt mest for å få med meg flere, enn å få skryt, men selvfølgelig også litt derfor) før kvelden kommer siiigende på med The Voice og Sjøloftetpizza :) Nammesen...deilig! Jeg hadde dessuten vært på butikken en tur og handlet inn til kvelden (selvfølgelig sulten, så det jeg endte opp med var 2 halvannenlitere med brus, to ruller melkebart og en plate med ToppRis) Planen var å teste ToppRis i 200grams plateform rett etter pizzan, men det var lettere sagt en gjort...jeg hadde jo allerede stappet i meg en rull melkebart FØR pizzan! (Jeg FATTER ikke hvorfor jeg ikke går ned i vekt) ;)

Lørdagen skulle mini i bursdag og vi var hos min mor og hilste på henne. Og der var også min bror, svigerinne og hennes datter. Alltid koselig å se de! Etter bursdagen skulle vi i badeparken, men det er jo vinter, og da er det jo kjekt med litt pels på beina, for å holde stillongsen oppe ;) Så da måtte jeg sette av tid til det også...kanke dra i badeparken med hårete bein vøtt;) Og trurukke jeg holdt på å skjære av meg beinet a? Okei, det var kanskje ikke så ille, men det SÅ virkelig så ille ut asså...selv med Barbie Tattoo-plaster faktisk! Men turen i badeparken var topp da, og jeg var superbøs og prøvde sklia...den store;) Både med og uten mini på fanget. Etter to timer ble mini med hjem til mimmi for å sove der, mens jeg dro hjem og knerta 200gram ToppRissjokolade. Og jeg må si, jeg ble bittelitt skuffa...men det var bare til jeg hadde spist opp de to første stripene, for de resterende smakte veldig godt. Så jeg kan anbefale den også, jeg! :)
Yum yum gimme some duru tu duru :)

Så kom helgens høydepunkt...jeg har fått være fadder for vakreste, lille Helene i dag. For en nydelig jente, og det er ikke rart, med det utgangspunktet! Hun har en nydelig familie, både på mor og fars side, og vi har hatt en kjempefin dag sammen med de.
Er det rart jeg synes hun er fin?! Nei, det ekke det <3

Nå er det kvelden på Ekstrand straks. Hektisk uke foran meg, så får se hvordan det blir med blogging, om jeg får tid til noe...føler jeg har mistet litt piffen lissom...hmmm...satse på at den dukker opp igjen:)
Ha en finfin kveld!
Klem til deg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar