Totalt antall sidevisninger

onsdag 1. februar 2012

Første dag i ny jobb

Hei og hå, lenge siden nå! :) I dag har jeg, som dere kan lese av overskriften, hatt min første dag i min nye jobb. Og det gikk over all forventning...det er jo alltid skummelt å starte i en ny jobb, eller spennende er kanskje mere riktig. Det var med skrekkblandet fryd lissom, at jeg møtte opp i dag. Men hallo, hvor skummelt kan det være egentlig? Jeg HAR jo tross alt erfaring fra litt tidligere, og undervisning er undervisning. Det skumleste er jo alle de nye menneskene, og frykten for "tenk om de ikke liiiiker meg da!", men så, nesten før jeg er ferdig med å tenke det, tenker jeg "ikke liker meg?? Alle liker jo meg!" ;) Hehe. Neida, men seriøst...det var så fint å være der. Allerede nå føler jeg at der kan jeg trives, koselige kolleger (det lille jeg har sett av de, for jeg hadde jo mer enn nok å henge fingrene i på min egen pult, mye som skal opp og ut og frem osv) og for en fin gjeng med unger!!! :) Nå er jeg jo litt over gjennomsnittet glad i barn, så det skal jo noe til om jeg ikke skal like de også da. Dette blir et fint halvår (for det er bare et vikariat), så får vi se hva som skjer etter sommeren...:)

At jeg er i jobb, betyr jo at kjære har begynt på pappapermisjonen sin, og vi valgte på en måte å drøye nattavvenningen til lille til nå vi, og sovingen på dagen har jo også foregått i "samråd" med meg...hehe. Kunne selvfølgelig valgt å skrive amming, men synes ikke det har noe her å gjøre ;) Haha. Også dette går over all forventning..dvs, lille skriker litt om nettene, men det bryr ikke jeg meg noe om, for jeg ligger jo nede, mens Dag tar seg av lille, også sniker jeg meg opp trappa i 6tiden, så blir mor den mest populære igjen;) Og lurene hennes på dagen går også fint..haff, kanskje hun ikke er så avhenging av meg som jeg tenkte hun skulle være...sukk hjerte, men brist ikke, det er ikke en god nok unnskyldning til å få en bebis til hvertfall (eller?) ;) Neidaaaa bare surræææær, blikke no ungær her vøtt...enda! ;) Neidaaaaa! Hehe

Så da er hverdagen virkelig i gang, jeg jobber 100%, mini er i barnehagen til frokost og Dag er hjemme med lille...alt er som det skal med andre ord:)

Vi blogges senere. Takk for at du stakk snuta innom hos meg, det setter jeg pris på:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar