Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. november 2011

Inspirasjon

Ja, inspirasjon. :)
Jeg nevnte jo i mitt aller første innlegg her, at jeg igrunn ble inspirert av "Kikka" (http://hekleriheklera.blogg.no/) til å lage meg en liten blogg. Det er jammen rart med det, men nå er det nesten blitt sånn at jeg blir litt "stressa" og småamper hvis jeg det ser ut som om jeg ikke får skrevet noe en dag, eller hvis jeg ikke HAR noe å skrive om. Hehe. Nå skal det nevnes at jeg nok ikke kommer til å gå tom for ting å skrive om. Jeg har aldri vært noen "forfatter", men jeg kan jo bare skrive det jeg tenker at jeg skal si, og da går jeg ikke tom vettu. Også synes sikkert Dag det er deilig også...at jeg "tømmer" meg her innimellom istedet for til han. MEN...jeg har a lagt merke til at han er inne og snoker litt her, så han er nok nysgjerrig han også.

Anyways, jeg skulle jo snakke om inspirasjon, for jeg ble så veldig glad og nesten litt "ydmyk" når jeg var innom noen blogger (skrevet av noen søte jenter jeg kjenner), og der...på deres blogg...hadde de jammen skrevet at de var blitt inspirert av MEG, til å ta opp igjen bloggingen. De hadde jo begynt for lenge siden, men det at de tok det opp igjen var etter inspirasjon fra meg...tenk det...lille meg (jeg kan kanskje ikke skryte på meg at jeg er liten av størrelse, men i den store sammenhengen er jeg jo det) har inspirert noen til å gjøre noe. Det tror jeg jammen meg er første gang, og det ga jo en god følelse. Så takk for deeeet!

Så da er min oppfordring til dere, godtfolk, er at dere stikker innom deres blogg og tar en titt der. De skriver om seg og sitt, og de skriver på en fin måte :)

http://hildesgaleverden.blogspot.com/
http://kaiamaiasverden.blogspot.com/

Kos dere med det og ha en knall kveld! Selv skal jeg se på Greys og Privat praksis, og prøøøve å komme et stykke på vei med den sengehyggen til min gamle bestemor. Det gååååår sååååå saaaaakteeeee! Skjønner ikke det, men jeg må jo få satt inn turbon, hvis jeg skal bli ferdig til jul :) OG jeg har funnet ut hvem som skal få nettet med bildet av mine to englebarn, det skal svigermor få. Det tror jeg hun kommer til å sette pris på :)

2 kommentarer: