Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Julegave?

Kristin har nok en gang kommet med en ny oppskrift som jeg skal prøve meg på. Et nett med bilde av mine to små engler. Det var egentlig ikke noe stress å hekle denne oppskriften, men av en eller annen grunn, la jeg ut en maske for hver omgang, og da ble den jo skeiv og rar, sååååeeeeh, da var det bare å rekke opp nesten hele driten da. Det er det eneste som jeg synes er kjedelig...jeg er nok litt for perfeksjonistisk og kanskje litt streng med meg selv..glemmer at jeg faktisk fortsatt er ganske ny i gamet. Men men...jeg tok nok opp masse da, og satt meg til å hekle på nytt. Selvom svigermor sa:"DET hadde ikke jeg brydd meg om. Eventuelt hadde jeg bare klippet opp her, også bare sydd sammen igjen...ingen som ser det vettu, Vibeke." Jeg har en så fin svigermor :)

Nå er spørsmålet hva jeg skal gjøre med den...blir det julegave til mimmi (barnas mormor), eller blir det til bestemor, eller skal jeg like gjerne ta den selv...heldigvis er det noen dager igjen til jul, så jeg skal nok få bestemt meg. Det endelige resultatet ble veldig bra, og den som ender opp med den er veldig heldig ;) Hehe

2 kommentarer:

  1. Sååå søt... mottakeren er heldig!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Kikka! Så koselig at du stikker innom og titter og legger igjen en kommentar i hytt og vær :) Nå spørs det bare hvem som skal få den da...jeg vil jo gjerne at den skal bli brukt, og min mor er familiens "Håndarbeidsguru", så det spørs om hun ville brukt den...mens svigermor ville nok blitt kjempeglad, men hun har jo flere barnebarn også...nei, det er ikke lett ;)

    SvarSlett