Totalt antall sidevisninger

søndag 27. november 2011

Kosesøndag

I dag var det fullt hus og stormende jubel i Casa Hansen. Mens far i huset har jobbet hele helgen og mannen til en venninne har vært på guttetur, samlet vi smått og stort her for litt søndagskos. Huset fyltes opp av 2 feiende flotte "damer" (les: meg og Maria), mine to engler, Marias to engler og en venninne av mini. Lek og "baking" av oreotrøfler stod på menyen, og FOR en meny! Det var stor kos for alle de involverte, og alle fikk være me å rulle sjokoladekuler. Ja, sånn rent bortsett fra de små på 0 år da...de måtte se på, og ikke fikk de smake heller. Stakkars bebisene. Men...desto mer til oss andre. Kulene ble nydelige, og oddsen for at det er noen igjen til jul er lik 0! Mest sannsynlig er det tomt allerede i morgen.:) Det er ikke lett for en sjokoholiker å la sånt bli stående i kjøleskapet over lengre tid!

En ting vi ikke kommer utenom, er jo at det er 1. søndag i advent i dag. Så da har adventsstaken funnet veien ut av pappesken sin også. Og mini er opptatt av alt som er pent, og sa når hun så denne (som når hun ser alt annet fint):"Mamma, vet du hvor fin den er? Den er like vakker som en glitrende rose!" I går var det kransen som ble hengt på ytterdøra som var så fin. Jeg tror kanskje det er det peneste og vakreste hun kommer på.:) Nå er det bare å begynne å vente på jula da, også ønsker jeg å bestille litt snø jeg asså. Er det noen som leser dette, som har kontaker "der oppe?". Blir ikke jul uten snø vettere, så da hadde det vært hyggelig med bare en meter eller noe. Komme på tirsdag og bli liggende til 1.mars, med en stabil temperatur på -7 grader. Takk for deeeet!
Dette har vært en veldig fin dag, sammen med mange som betyr masse for meg, men det er jammen deilig når det er kvelden og det blir heeeelt stille i huset også. Sov god lille og mini <3

Og god 1.søndag i advent til deg og dine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar