Totalt antall sidevisninger

søndag 1. januar 2012

Godt nyttår til alle dere flotte lesere :)

Tjo og hei, leverpostei, i morgen er det hverdagen igjen!!! <3 Jeg har sagt det før, og sier det igjen...jeg ELSKER hverdagen! Jeg er over middels opptatt av rutiner, spesielt når det gjelder unger som skal sove, og det er ikke til å stikke under en stol at det er lettere å opprettholde rutinene i hverdagen...du ER en skikkelig kjip mamma hvis du kaster ungene i seng 19.30 på julaften og 1.dag og 2.dag og kanskje til og med 3.dag og nyttårsaften. Hehe, ja, hvis ungene ikke gjerne vil da...da får de lov;)

Nyttårsaften gikk stille og rolig for seg, men jeg må si...det er et pes å være dame asså...i går, når jeg skulle freshe meg opp litt før det store selskapet, hoppet i dusjen, og når jeg var halvveis ferdig med å kle meg etterpå var jeg nesten like varm som da jeg gikk i dusjen. Hold-in ekke til å spøke med asså! Jeg kan informere om at det praktisk talt er UMULIG å få den på seg når man har litt dårlig tid og i hvertfall ikke rekker å tørke seg så nøye. Ja, på kroppen mener jeg ;) Men...jeg er sta serru, så jeg fikk den på, jeg. Og når den endelig var på...så er det ikke digg å ha på seg hold-in asså...neeeeei en skal jammen lide for skjønnheten gitt! Men nå er det overstått, og det er lenge til neste gang den skal frem...og ettersom det er et nytt år med nye muligheter, så går det jo an å håpe at jeg ikke trenger den engang, neste gang jeg skal ha den på ;)

Har ikke vært noe flink til å ta bilder i julen og på nyttårsaften. Kunne jo valgt å ta bilde av det fine pyntede bordet i går, men så hadde jeg ikke nok tallerkner til at alle kunne få like, så da ble ikke det no...litt synd egentlig, for denne gangen var det med servietter og fine stjerner på duken og greier ;) Eller jeg kunne tatt av de fine folka som var her..men mange av de er så vakre at deres skjønnhet ikke kan fanges på film;) Eller fyrverkeriet...men alle andre har jo tatt bilde av det, for vårt var ikke noe mer fantastisk enn alle andres osv osv. Men så er det nå også sånn...at jeg er jo ikke så opptatt av å fotografere heller, jeg er mye mer opptatt av å skrævle og skrive, så da ble innlegget i dag (også) uten bilder, men med masse tekst :)

Takk for at du snoket innom i kveld. Legg gjerne igjen et lite spor :)

Klem fra meg

Som sagt så er hverdagen her i morgen, og jeg har handlet inn garn til mitt nye prosjekt med heklenålen, så da kommer det plutselig noen oppdateringer på det også. For det er så mye lettere å få tid til å skrive litt her, når det ikke er selskaper hveeeer dag :)

1 kommentar:

  1. Gode gode Vibeke, bloggen din er fantstisk sånn den er både med og uten bilder :)

    klem klem

    SvarSlett