Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. januar 2012

Heia Norge!

Det er ikke mange ukene siden det var håndball på tv, og nå er det jammen et par uker til med håndball på tv...jeg elsker håndball på tv! Spesielt når Norge vinner.:) Jeg tror kanskje at den største grunnen til at jeg liker håndball på tv så godt, er fordi jeg IKKE liker å bedrive det selv. Nå skal det nevnes at jeg er nesten like glad i å trene som jeg er i å rydde og vaske, men nå har jeg jo, som tidligere nevnt, meldt meg inn på My Life i håp om at jeg skal få gjort noe med det. Og det kan jeg si med en gang...dette blir ikke noen treningsblogg asså, men jeg kommer sikkert til å nevne det i ny og ne, men det er mest for at dere som leser skal legge igjen en kommentar og skryte av hvor flink jeg har vært;) Hehehe. Jeg minns en gang jeg skulle kaste en pinne til en venninne...det var ikke store pinnen, men stor nok til at det skulle gått an å kaste den et stykke...men jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier jeg kastet den 5-6 meter. Og fikk ikke spesielt skryt av kastet etter det, og jeg må si...jeg ble ikke noe MER interessert i å prøve meg på håndball da. Selvom alle maser om at "At ikke du prøver deg på håndball, det måtte jo vært bra for deg som er så høy." Ja, hvis jeg kunne stått stille på den streken, så hadde det sikkert passet kjempebra...men jeg liker jo ikke å løpe (intenst), også er jeg redd for ballen...så nei, dere kan bare slutte å foreslå det. Håndball ER ikke no for meg!:) Men som sagt...håndball på tv er flott, og kanskje spesielt nåå da, som det er herrene som spiller...;)

Var og trente i går, og har funnet noe jeg liker (hvem skulle trodd det?) Prøvde febrilsk å få med meg en støttekontakt som kunne passe på meg, men det var ingen som ville, så jeg fartet ned alene da, og skrev meg opp på Step. Det er faktisk moro! Blikke så sliten vøtt...det liker jeg godt;) Men merker at man trener og har trent. Så da skal det være en date...tirsdag er det step, onsdager er det Aqua (vanntrening, ja) og på fredager er det Rockybox. Det er visstnok en blanding av sånn danseaktig og boksing...det tror jeg kan blir moro for unga:) Jeg har jo ryddet i klærne mine vettu...så nå har jeg en skuff med sommertøy, og helt til venstre i skuffen er det en bunke med fint tøy som jeg skal komme inn i til sommeren. Og går ikke det, ja da er det noen, ett eller annet sted, som kan prise seg lykkelig for det, for da blir det sendt bort. Får heller kjøpe nytt da vettu, i større str...er så kjekt atte;)

I dag var jeg på turning med mini (hun som sa bastant at hun ALDRI skulle på turninga igjen, forrige onsdag) og hun var så blid og fornøyd atte. Og jeg er blid og fornøyd for jeg kunne sitte på gangen og skrævle me de andre mammane...da er jeg i mitt ess asså. Skulle gjerne bare sittet i sånne grupper hele dagen jeg, og bare skravla.:) Men nå er det en uke til neste gang...hvertfall me de mammane, jeg skal nok få skravlet fra meg på annet hold i mellomtiden:)

Bare fort innpå været også før jeg avslutter...for i dag kom det deilig regn fra himmelen, og gradestokken viste -1. Tsk tsk tsk...blir glatt av sånt gitt. Hehe. Jeg var ikke den eneste som sleit i gata her vi bor asså, men så vidt jeg kunne se var jeg den eneste som stod på tvers, sånn at ingen andre kom verken opp eller ned. Hehe. Kjerringer bak rattet asså!;) Ringte Dag da :"Jeg står på tvers i gata, kommer verken opp eller ned, nede ved de gule husa, og Erle skriker, du må komme ned" Men når den verste "panikken" hadde gitt seg, klarte jeg, ved et under, å lirke bilen ned i bånn av veien, over Avstikkern og bort på parkeringen der. Så tok jeg lille under armen og gikk! Og det med lårhalsen på spille..(heter det det?) Hmmmm...men du skjønner hva jeg mener. Det gikk fint, og bilen stod der noen timer før den kom seg opp bakken. Note to self: Piggdekk er kjekt på sånt føre...kjøp det neste gang! :)
Neste gang det kommer noe ned fra himmelen og det er minusgrader, ville jeg satt stooor pris på om det som kom ned var hvitt som snø ;)

Ha en fortreffelig aften...jeg må nesten fortsette daten med håndballguttene:)

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar