Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. januar 2012

Viljestyrke kom til meg!

Ai ai ai, nytt år og nye muligheter...trodde jeg! Tenkte jeg skulle være flink da serru (i år igjen), og prøve å kutte ned på snoperier og andre usunne ting i hverdagen, og heller ha lørdagen som en "kosedag". Misforstå meg rett, dette er ikke et nyttårsforsett, mere noe jeg stadig tenker på, og prøver på, som jeg tenkte at 2.januar, er en fin tid å begynne på. Det er ALDRI en fin tid å begynne med å slutte med å spise snoperier. Det går relativt bra igjennom dagen, men det hender jo jeg sprekker...(men det er det bare jeg som vet, for jeg snikspiser. For Dag da lissom...ja, for jeg skjønner jo ikke at det er meg selv jeg lurer) Haha...og når kvelden kommer...ungene er lagt, tv står på, hekletøyet er i hendene, og jeg føler at noe mangler...noe snop! Det er ikke lett asså. :) Da begynner jakten...jakten i skapene etter noe som er digg, men som ikke kvalifiserer til snop. Hehe. Fant en pose Polly Turmix...er det snop? Nøtter og rosiner og noen få sjokolader...ja det er det, men ikke så mye som ren sjokolade, så jeg tok noen få;) Jeg fant noe mer...saltstenger...er det snop? Det er jo snacks, men ikke så fett som potetgull...ja, det er nok det, men jeg tok kanskje 5 allikevel:) Og jeg VET at når jeg tar det, så lurer jeg meg selv, men jeg gjør det forde;)

I dag har mini vært i barnehagen, og Dag en tur på jobb, så jeg og lille har vært alene hjemme. Noe var rart me lille i dag gitt, bare sutret, og jeg kunne i hvertfall IKKE forlate rommet. Så da tenkte jeg meg en tur på butikken. Kledde på lille, mannet meg opp til å gå ut i været, låste døra, løp ut til bilen me lille på armen, også hadde Dag setet hennes i sin bil, så da måtte vi inn igjen. Dag hadde gitt meg en "oppgave" i dag, jeg skulle få lov til å rydde i bilen. JEI!;) Tenkte lille kunne sitte i bilen med litt musikk på i mens, kunne jo ikke ha henne i vogna...var jo redd for at Emil skulle stikke av med henne. Så jeg kledde på henne, mannet meg opp til å gå ut i været, låste døra, løp ut til bilen me lille på armen, også hadde Dag setet hennes i sin bil. Hahaha. HVOR ør går det an å bli?!?! Noen kaller det ammetåke, jeg vet ikke hva jeg skal tro...kanskje det bare er meg ;)

Dagen er snart over, nå gjenstår bare litt av "Fruene" og den nye serien (som sikkert ikke kan måle seg med Privat Praksis), men jeg gir den en sjanse.:)

Hva synes DU om været som er nå forresten?

Ha en fin kveld, med eller uten tv ;)

1 kommentar:

  1. He he høres akkurat ut som noe jeg kunne ha gjort :)
    Morsomt å lese innleggende dine, du er rå på å skrive asså :)
    God natt :)

    klem klem

    SvarSlett