Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

Akk o veeeee!!!

I dag har jeg vel surra mer enn det som er sunt for meg tror jeg :) Etter å bare ha surra rundt og ikke fått gjort en shit i hele dag, kom jeg meg ENDELIG på butikken for å handle inn til en ny runde med karameller. (Mer om det etterpå) Rasket med meg det jeg trengte, og litt ekstra, for det blir det jo alltid. Lykkelig vitende om at jeg var ferdig og skulle hjem til gryta, åpnet jeg lommeboken for å betale...oooog DER var ikke kortet. For det lå i jakkelomma hjemme! :) Lille hadde jo fått lov til å leke med lommeboka tidligere på dagen, og da tok jeg ut kortet for at det ikke skulle bli noe skriking når jeg skulle betale, og nå altså det kortet igjen i jakkelomma. For jakke...det bruker vi ikke når vi skal på butikken, holder med et lite skjerf i halsen;) Så da måtte jeg spørre pent om de kunne parkere varene mine, så jeg kunne hente kortet hjemme. Og det kunne de selvfølgelig. Pakket sammen varene, satt de bak disken og kom til døra...og da hadde jeg ingen bilnøkler. Haff! Hadde jo ikke kommet så langt da, så de lå jo på handlebåndet. Hehe. Rasket de med meg og hastet hjem.:) Har jo ikke noe bedre å gjøre enn å kjøre frem og tilbake på butikken jeg ;)

Vel hjemme kunne jeg sette i gang med karameller. IGJEN! Som du kanskje har lest i gårsdagens innlegg, ble det ikke akkurat noe stor suksess med de første. Ja, det ble faktisk ingen suksess i det hele tatt. Så da var det bare å prøve på nytt da, med ny oppskrift. Og jeg må si...denne gangen har jeg trua. Hehe. Lærte et lite triks i går..."karamelltesten", så i morgen er jeg sikker på at jeg har nyyyydelige karameller, klare til å spises, smeltes på tungen og nytes <3

Og delfiakaka som jeg laget i går...som jeg jo hadde trua på. Den ble kjempegod! Akkurat som bestemor og mamma sin. Ja, og sikkert hele Norge sin, ettersom jeg fulgte oppskriften på Delfiafettet til punkt og prikke ;)
Veldig lyst bilde da, men av en eller annen grunn, så ble det gode bildet borte på veien fra telefonen og til datan, og nå er det ingen steder ;)

Så lurer jeg på...jeg har lagt merke til at det stadig er "slankereklame" ved siden av innleggene mine. Det synes jeg ikke bare er påfallene, men nesten litt ufint...:) Er det bevisst tru? Fra Google Ads mener jeg. Hmmm...dagens grublis!;)Av det jeg har laget til nå er ingenting lavkarbo, ikke Grete Roede-stemplet og langt i fra sunt. Men snabla godt! Jeg synes det er viktigere :D

Nå er det bare å vente på at karamellene gjør seg ferdige i kjøleskapet, så jeg kan klippe de opp og legge de "bort". Heldigvis er det bare 5 dager igjen til jul, og jeg begynner å få trua på at det kanskje ligger igjen noe snacks til da:)

Og til deg...ha en god kveld videre i den deilige førjulstiden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar