Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. desember 2011

Store lille Erle

I natt skal lille sove på eget rom for første gang. Ikke så langt unna oss, men adskilt. Det skal bli så deilig!!! I kveld skal jeg riste dyna før jeg legger meg, jeg skal kaste meg rundt i senga, jeg skal slå av og på lyset flere ganger, jeg skal si "natta" klart og tydelig til Dag og kanskje det tilogmed blir muligheter for litt sengehygge (dvs. kryssord-/sudokuløsing) ;) Så nå gjenstår det å se hvordan natten blir. Med fare for å skryte, nevner jeg bare kort innpå at hun kun har vært oppe 1 gang de siste 4 nettene (bank i bordet og alt det der), og det er deilig for mor...selvom hun da helst vil ha radioen og lyset på, noe som kan bli litt pesete i lengden.:) Krysser fingrene for at hun sover godt, og at Mia velger å gå inn til OSS hvis hun våkner, og ikke bestemmer seg for å buse inn for å se til Erle. Det ville ikke overrasket meg nemlig;)

Så er jeg endelig ferdig med sjal nummer to. Et sort med rosa blomster. Synes igrunn det ble hakket finere enn det blå, så jeg får se hva jeg gjør med det blå. Jeg har kjøpt garn til å lage luer til de også, men de går i samme mønsteret, så nå må jeg ha litt avveksling, og da har jeg en venninne som ønsket seg en "baggy lue", og det er fort gjort. Skal se det blir en lue på henne om en dag eller to:)

Føler innimellom at jeg sliter litt med å komme på noe å skrive om her (selvom det kanskje ikke ser sånn ut) ;) Tenker på en måte at det blir litt som når forfattere har skrivesperre. Ja, nå er det jo noen få forskjeller på meg og en forfatter da, men jeg tror jeg nesten jeg kan kjenne hvordan de har det. Eneste forskjellen er jo at de får betalt for det de skriver, de har "litt" flere lesere, de har kanskje litt større krav å følge og folk forventer muligens litt mer av de....men det er jo bare detaljer ;) Jeg skal a få knotet ned noe, jeg...nesten hver dag hvertfall ;)

Så da blogges vi vel i morgen da...eller noe i den duren. Ha en finfin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Så fint det var!!! Flinka!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kikka!!! :) Og igjen, TUSEN takk for oppskrift snille du:)

    SvarSlett