Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. desember 2011

Endeliiiiiig!!!

Jeg synes jeg har holdt på med det siste hekleprosjektet evig lenge, men nå...endelig, er det ferdig! NUH blir det sengehygge på min gamle bestemor.;) Merkelig å kalle det det...men men...det er nå det det heter, og jeg har forklart for de hun skal være sammen med på julaften, HVORDAN den skal brukes og HVA den er til, for jeg ser for meg at hun ikke skjønner en ting når hun åpner gaven. Hehe. Jeg vurderer igrunn å legge ved en flaske god rødvin som hun kan kose seg med, så blir hun "varm i kroppen og varm i toppen" på en og samme tid :)
Sengehyggen er heklet i kitten mohair fra sandnes garn, så den er goood og varm, og bestemor kan vinke farvel til stiv nakke og stive skuldre. Forhåpentligvis :)

Så må jeg skrive litt om været i dag også...det har jo blåst kattunger og smådjevler i dag som de siste dagene, men i dag er jeg redd for at det er meg som har gjort vår moder jord forbannet...lurer på om hun straffer meg. Først måtte jeg langt oppi gata for å hente minis Hello Kitty hoppeball, og ikke mindre enn TO ganger har jeg måttet hente mitt nusselige, nyplantede tre. Som vi (les Dag), ærlig og redlig hentet i går...jeg begynner å lure på om hun vil ha det tilbake...men nå...ligger treet i garasjen, og DER får ikke moder jord tak i det. Muahahahaha ;) Såh...bare følg med, plutselig står det tilbake i sinkbøtta si, og da har det kanskje tilogmed fått lys på seg. Jeg synes nemlig at den fine hvite sinkbøtta så bare bittelitt stusselig ut der den står nå...

Ha en fin kveld, så håper vi på en fin "ikke-blås-bort-dag" i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar