Totalt antall sidevisninger

mandag 5. desember 2011

Et skikkelig kupp

Jeg synes det er så stas når jeg føler at jeg har gjort et skikkelig kupp. Som i dag, så var jeg innom Prix i Langesund, og der har de jo kampanjen 3 for 69,-. Jeg gikk ut fra butikken med 3 svibler, en bukett med 10 nydelige, rosa roser og en pakke wienerpølser. De pølsene passet vel egentlig ikke så godt inn i handelen, men det er alltid kjekt å ha en pakke pølser på lur asså. Man skakke kimse av pølser! Bare spør Mia ;) HVERTFALL, så hadde jeg en god følelse når jeg gikk ut derfra med de fine blomstene mine. Jeg synes det er veldig koselig med ferske blomster i vase, og roser er en favoritt. Sammen med liljer, for de lukter så nydelig i hele huset. :) Det samme gjelder vel også svibler...det lukter jul når sviblene blomstrer for fullt.
(Litt dårlig kvalitet på bildet, men det er tatt med mobilen...er så mye greier med det     speilreflekskameraet, det må ryddes bort vettu) ;) Hehe

Det eneste som er kjedelig med blomster...og kanskje mest "bukettblomstene", er at de dør fort, og da må de jo fjernes...og jeg er jo ikke kjent for å være så himla flink til å rydde og stelle da...så det ender som oftest med at de står så lenge at mamma kommenterer de når hun er på besøk, og kaster de. ELLER at jeg ikke kan FATTE hva som lukter så rart (ikke godt), før jeg skjønner at det er blomstene som er død...ikke bare død...men de er nesten forvitret. Hehe. Da er det greit å ha en ny bukett i uka da, for da kan vi jo bare bytte de ut da ;) Det var lurt. Så...HEIA PRIX! Her i huset blir det ferske blomster hver uke fremover. Kanskje...hvis jeg husker det ;)

Ellers så er jeg i gang med et nytt prosjekt, men har jo kjøpt ALT for lite garn...fatter ikke hva jeg tenkte på. MEN jeg kjøpte garn til to forskjellige og nå har jeg brukt om den ene fargen (halvveis i arbeidet), så nå er jeg i gang med den andre fargen også. Og i morgen...har jeg en snill venninne som skulle stikke innom å kjøpe med noen flere nøster, i samme innfarging. Så da blir det nok "færi t jul" her i heimen også.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar